دیدار صمیمانه خادمین محله با اعضای شورایاری محله جلیلی

اعضای وبلاگ شورایاری محله جلیلی و خادمین محله امشب با حضور در دفتر شورایاری و دیداری صمیمانه با اعضای شورایاری محله جلیلی دیدار و گفتگوی صمیمانه انجام داد.

در این دیدار که به دعوت دبیر شورایاری محله جلیلی ،اقای سید حسین حسینی انجام شده بود،اعضا پس از آشنایی با اعضای شورا به تبادل نظر و طرح دیدگاه های خود نسبت به امور محله و نحوه همکاری دوجانبه درباره مسائل جاری پرداختند.

مدیر وبلاگ شورایاری ،آقای آدینه و آقای حسینی توافق کردند در امر اطلاع رسانی و بیان دیدگاه ها و انتقادات و ارائه راهکارهای سازنده در جهت هرچه بهتر حل کردن معضلات و مشکلات محله همکاری لازم را با یکدیگر با تهیه دستورالعمل مدون که به امضای طرفین می رسد در جلسه ای دیگر جهت انعکاس عموم در راستای ایجاد کارگروه های اجتماعی ،فرهنگی و غیره در امور محلی که به نفع عموم مردم محله باشد بپردازند.

آقای حسینی ضمن بیان این نکته که به همت شورایاری محله ، ساختمانی با عنوان سرای محله توسط شهرداری منطقه 17خریداری و در اختیار شورایاری قرار گرفت.

لازم بذکر است در این راستا برای آشنایی مرم شهید پرورو ولایت مدار محله جلیلی،اسامی اعضای شورایاری محله به شرح ذیل می باشد:

الف.اعضای اصلی

1-سید حسین حسینی (دبیر)

2- یحیی صبری (جانشین)

3- داود اسماعیلی (منشی)

4- حجت الاسلام و المسلمین سید موسی موسوی

5- حجت الاسلام و المسلمین مجتبی زال

6- رسول باقری

7- حمید نوروزی

ب.اعضای علل بدل

1-عباس یوسفی

2-محمد حسین خلیل نژاد

3-خانم مهین افشار

در انتها یادآور می شویم که متعاقبا اطلاعات تکمیلی در رابطه با نحوه استفاده از سرای محله و امکانات موجود در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.